Підтримка
Цілодобова підтримка | Правила звернення

Зателефонуйте

Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86

Поширені запитання |  Форум |  Бот самопідтримки Telegram

Ваші запити

  • Всі: -
  • Незакриті: -
  • Останій: -

Зателефонуйте

Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86

Зв'яжіться з нами Незакриті запити: 

Профіль

Профіль

Додаткові послуги

Професійне управління послугою «Антивірус Dr.Web» постачальником додатково може включати:

  • Відпрацювання індивідуальної політики ІБ підприємства;
  • Об'єднання захищуваних робочих станцій в групи та відпрацювання для них політик безпеки з урахуванням їх бізнес-потреб;
  • Налаштування та конфігурацію агентів відповідно до розробленої політики;
  • Постановку/скасування завдань на клієнтських станціях;
  • Управління правами доступу клієнтів до налаштувань антивірусу аж до повної заборони можливості їх змінення;
  • Моніторинг стану засобів захисту інформації та звіт про стан захищуваної мережі за його результатами;
  • Менеджмент вірусних інцидентів (виявлення зон ризику та оперативна нейтралізація вірусних атак);
  • Збір і аналіз інформації про вірусні події на захищуваних робочих станціях;
  • Виділення інженера служби технічної підтримки для обслуговування запитів замовника в робочий час;
  • «Гарячу лінію» для обслуговування запитів замовника в неробочий час, вихідні та святкові дні;
  • Тренінги персоналу замовника з питань антивірусної безпеки та дотримання політик ІБ підприємства;
  • Обслуговування підтримуваних засобів на території замовника.

Дізнайтеся у Вашого постачальника розцінки на додаткові послуги.