Ви використовуєте застарілий браузер!
Сторінка може відображатися некоректно.
Напишіть
Зателефонуйте
Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86
Поширені запитання | | Форум | | Бот самопідтримки Telegram |
Ваші запити
Зателефонуйте
Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86
Зв'яжіться з нами Незакриті запити:
У вартість передплати також включені:
Дані про цей сертифікат, включаючи дату завершення його дії, можна побачити в Центрі управління передплатами на вкладці Постачальник. Реселери діють на підставі субліцензійних договорів, які дають їм право продажів передплат клієнтам.
Договір є офертою. Дата згоди клієнта з умовами договору є датою початку дії договору. Договір укладається на невизначений термін. Укладений договір завжди можна завантажити в розділі Підключити Dr.Web в ЦУП.
Між користувачем та одним реселером договір укладається тільки один раз. Навіть якщо передплата буде припинена або припинена на деякий період, а потім поновлена у цього самого реселера, договір ще раз укладати не потрібно. Проте якщо користувач вирішить придбати передплату в іншого реселера, йому треба буде прийняти умови та укласти договір з новим реселером.
ВАЖЛИВО! Шкідливі програми можуть потрапити на ваш комп'ютер не тільки через мережу Інтернет. Через це необхідно регулярно проводити оновлення встановленого програмного забезпечення.
Для встановлення антивіруса за передплатою ви повинні зберегти завантажений файл, не змінюючи його імені.
В імені міститься закодоване посилання на файл конфігурації. Якщо пакет зберегти з іншим іменем, то антивірус без конфігураційного файлу не знайде ані ваших даних, ані сервера передплати та буде запитувати відомості про ліцензії.
Якщо зберегти інсталяційний пакет з довгим іменем на пристрій і використовувати стандартне встановлення apk-файлів, то під час встановлення необхідна конфігурація для підключення до сервера буде отримана автоматично. Якщо під час завантаження інсталяційного файла Ви все-таки змінили його назву, видаліть встановлену програму, потім завантажте інсталяційний apk-файл ще раз.
За необхідності можна підключитися до сервера, вказавши файл конфігурації. Для підключення необхідно використовувати інструкцію в довідці програми з підключення антивірусної послуги з використанням конфігураційного файла, розділ "Підключення з конфігураційним файлом". Отримати конфігураційний файл можна, звернувшись до технічної підтримки.
Серійний номер або ключовий файл при встановленні також не потрібні.
Після реєстрації Ви отримаєте листа з підтвердженням.
Ввійдіть в Особистий кабінет. В розділі Мої передплати завантажте та встановіть ПЗ Dr.Web для Android.
Термін передплати може становити від 1 до 36 місяців. Послуга може автоматично подовжуватися, отже, фактично термін передплати може бути необмеженим.
Залежно від тарифу користувачу ліцензується певний набір компонентів і право їх використання на тій чи іншій операційній системі.
Передплата на послугу «Антивірус Dr.Web» діє з моменту активації (оплати). А захист Dr.Web починає діяти з моменту встановлення Dr.Web на захищуваний пристрій. Щоб у вас з'явилася можливість завантажити антивірус Dr.Web і почати користуватися його захистом, передплата має бути оплачена.
Виберіть дію Підключити Dr.Web.
В блоці, що відкрився,
виберіть нову кількість. Така сама кількість передплат на захист мобільних пристроїв під управлінням Android буде для Вас безкоштовною.
За необхідності, змініть термін нової передплати. Якщо поточна передплата ще діє, терміни будуть об'єднані.
Або залишіть старий термін передплати.
Натисніть кнопку Підключити Dr.Web.
Якщо у Вас більше одного пристрою захищено Dr.Web, вкажіть, для якого саме пристрою потрібно подовжити передплату.
Якщо послугу потрібно подовжити для всіх пристроїв — виберіть Всі.
Якщо у Вас передплата оформлена, наприклад, для трьох пристроїв, а подовжити передплату необхідно тільки для двох з них, виділіть мишею спочатку один пристрій, потім натисніть і утримуйте кнопку Ctrl на клавіатурі, потім виділіть мишею другий пристрій.
Не відключайте автоподовження — тоді передплата автоматично подовжуватиметься на той самий термін, а захист Dr.Web ніколи не припинятиме діяти за умови позитивного балансу на Вашому рахунку (якщо системи оплата авансова, а не кредитна).
До терміну вашої ще діючої передплати буде доданий новий термін.
І не забудьте поповнити баланс! Щоб захист Dr.Web продовжував діяти, баланс має бути завжди позитивним (якщо системи оплата авансова, а не кредитна). Тому що навіть якщо Ви подовжите передплату, але баланс буде вичерпаний, передплата буде припинена, а захист Dr.Web відключений.
Передплата буде поновлена негайно. Захист Dr.Web також поновиться негайно за умови, що на Вашому рахунку достатньо коштів для використання послуги, а Dr.Web встановлений на пристрої.
Якщо у Вас більше одного пристрою захищено Dr.Web, вкажіть, для якого саме пристрою потрібно відключити передплату.
Якщо послугу потрібно відключити для всіх пристроїв — виберіть Всі.
Якщо у Вас передплата оформлена, наприклад, для трьох пристроїв, а відключити передплату необхідно тільки для двох з них, виділіть мишею спочатку один пристрій, потім натисніть і утримуйте кнопку Ctrl на клавіатурі, потім виділіть мишею другий пристрій.
Статус відключеної передплати Ви зможете перевірити на цій самій сторінці, в області данних про передплату. Зверніть увагу на сірий щит біля назви пристрою — він означає, що Dr.Web більше не захищає ваш пристрій.
Відключення передплати означає, що захист Dr.Web негайно припинить діяти на Вашому пристрої. Раніше списані за передплату кошти не повертаються. Решту грошей на балансі можна використати в будь-який момент — варто тільки знову підключити Dr.Web!
Щоб призупинити передплату:
Якщо у Вас більше одного пристрою захищено Dr.Web, вкажіть, для якого саме пристрою потрібно призупинити передплату.
Якщо послугу потрібно призупинити для всіх пристроїв — виберіть Всі.
Якщо у Вас передплата оформлена, наприклад, для трьох пристроїв, а призупинити передплату необхідно тільки для двох з них, виділіть мишею спочатку один пристрій, потім натисніть і утримуйте кнопку Ctrl на клавіатурі, потім виділіть мишею другий пристрій.
Статус призупиненої передплати Ви зможете перевірити на цій самій сторінці, в області данних про передплату. Там же Ви побачите нову дату завершення дії передплати — вона відсунеться на таку саму кількість днів, яка вказана для призупинення.
Зверніть увагу на червоний/сірий (???) щит біля назви пристрою — він означає, що Dr.Web більше не захищає ваш пристрій. Щоб захист знову почала діяти — поновіть передплату!
Якщо передплата потрібна на оформлений раніше термін — залишіть параметри передплати без змін.
Якщо передплату потрібно поновити та подовжити — просто вкажіть новий термін передплати.
Захист Dr.Web поновиться негайно за умови, що на Вашому рахунку достатньо коштів для використання послуги.
Коли гроші надійдуть на рахунок Вашого постачальника послуги, Ви отримаєте сповіщення електронною поштою. Якщо на той момент автоматичне подовження буде включене та Dr.Web встановлений на Вашому пристрої — на тому процес подовження буде завершений.
Якщо Ви вперше користуєтеся антівірусом Dr.Web за передплатою, до встановлення Dr.Web можна вивчити інструкцію з встановлення в розділі Самопідтримка (прочитайте текст інструкції або перегляньте відео).
Після того як ви завантажите та встановите Dr.Web, інформація про це з'явиться на сторінці Мої передплати, в області данних про передплату, поруч з іменем комп'ютера, на якому встановлений Dr.Web.
Захист Dr.Web починає діяти з моменту встановлення ПЗ Dr.Web на пристрій, а не з моменту передплати!
ВАЖЛИВО! Шкідливі програми можуть потрапити на ваш комп'ютер не тільки через мережу Інтернет. Через це необхідно регулярно проводити оновлення встановленого програмного забезпечення.
Якщо захищуваний Агентом Dr.Web пристрій не має доступу до сервера постачальника послуги, Агент автоматично переходить у так званий мобільний режим, якщо постачальник послуги дозволив таке налаштування на сервері послуги. В мобільному режимі Агент Dr.Web за відсутності з'єднання із сервером автоматично перемикається на один з серверів Всесвітньої Системи Оновлень Dr.Web і також автоматично підключається назад до сервера послуги при його доступності.
Агент Dr.Web може бути в мобільном режимі до 30 днів.
На відміну від інших агентів, Агент продукту Dr.Web для Android в мобільному режимі з метою економії трафіку не тримає постійне з'єднання із сервером. Для оновлення вірусніх баз та налаштувань Агент періодично короткочасно підключається до сервера постачальника за наявності стійкого з'єднання з мережею Інтернет.
Категорично не рекомендується відключати повідомлення рівня Виявлена загроза, Критичні та Важливі.
У Dr.Web для Windows версії 12.0:
Категорично не рекомендується відключати повідомлення рівня Виявлена загроза, Критичні та Важливі.
У Dr.Web для Windows версії 12.0:
Якщо перезавантаження не прибирає такі повідомлення, то це може бути пов'язане з особливостями встановленої операційної системи. В цьому разі необхідно оформити письмовий запит до Служби технічної підтримки та слідувати отриманим вказівкам фахівців.
Якщо питання стосується управління передплатою, оплати або проблем при роботі з Центром управління підписками — виберіть тему Управління передплатою / Оплата.
Якщо Вас цікавить питання по роботі антивірусу Dr.Web на Вашому ПК або мобільному пристрої, якщо вам потрібна консультація з налаштування його компонентів, оновленню вірусних баз тощо — виберіть тему Робота програми Dr.Web / пропозиції щодо поліпшення антивірусу.
Якщо Ви зіткнулися з вірусним інцидентом або комп'ютер поводиться дивно й Ви підозрюєте, що, можливо, на ньому завівся вірус — виберіть тему Виявлення / видалення вірусу.
Якщо Ваш запит не стосується до жодної з наведених вище тем або Ви хочете повідомити в компанію «Доктор Веб» про якість роботи своого постачальника послуги — виберіть тему Відгук про компанію та її партнерів / пропозиції.
Будь ласка, переконайтеся, що Ваша адреса електронної пошти вказана вірно — на цю адресу буде надіслана відповідь підтримки.
Якщо там вказана невірна адреса, перейдіть в Профіль та вкажіть вірний e-mail.
Якщо цього не зробити, ми не зможемо доставити відповідь.
Відповідь Служби підтримки не пропаде — Ви зможете її прочитати в тому самому віджеті підтримки в області запитів зі статусом Очікують Вашої відповіді. Але все-таки краще, щоб в Профілі адреса завжди була актуальною.
Історія всіх Ваших запитів зберігається в Центрі управління передплатами (ЦУП) протягом життя Вашого акаунту.
Також Ви можете відправити запит до Служби технічної підтримки, клацнувши правою кнопкою миші по іконці з павуком в правому нижньому кутку монітора та вибравши Інструменти → Підтримка.
Ця можливість доступна після встановлення Антивірусу Dr.Web та за наявності доступу в мережу Інтернет.
327da9e1-092f-4916-b734-43a-816fd8be7
Сервісні повідомлення входять у стандарт обслуговування законних власників ПЗ відповідно до інтересів користувачів щодо забезпечення інформаційної безпеки. ПЗ на підставі Ліцензійної угоди про умови використання ПЗ надається користувачу «ЯК Є» (AS IS), відповідно до загальноприйнятого у міжнародній практиці принципу. Сервісні повідомлення є частиною функціонування ПЗ і не є рекламою, тому що ці повідомлення адресовані визначеному колу осіб.
Тексти сервісних повідомлень зберігаються протягом дії передплати в розділі Повідомлення в ЦУП.