Підтримка
Цілодобова підтримка | Правила звернення

Зателефонуйте

Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86

Поширені запитання |  Форум |  Бот самопідтримки Telegram

Ваші запити

  • Всі: -
  • Незакриті: -
  • Останій: -

Зателефонуйте

Глобальна підтримка:
+7 (495) 789-45-86

Зв'яжіться з нами Незакриті запити: 

Профіль

Профіль

Послуга «Антивірус Dr.Web» для бізнесуПоширені запитання

  • В чому полягає послуга?

      Послуга — це ліцензія (право) на використання захисних функцій програмного забезпечення (ПЗ) Dr.Web для Windows, Windows Server, macOS, macOS Server та Android, обмежена часовими рамками терміну передплати.

  • На який період можна оформити передплату?

      Мінімальний — 1 місяць, максимальний період обмежень не має. Сплачуючи передплату щомісяця, Ви фактично отримуєте можливість оплачувати антивірус в розстрочку.

  • Що таке тарифний пакет послуги «Антивірус Dr.Web»?

      Це комплекс послуг із захисту ПК, які надаються клієнтам постачальника послуги. Завдяки тарифним пакетам Ви можете вибирати для себе тільки ті послуги, які необхідні в даний момент, що дозволяє економити на інформаційному захисті.

  • Які існують тарифні пакети послуги «Антивірус Dr.Web»?

      Dr.Web Преміум для дому. Тарифний пакет забезпечує максимально можливий захист. Також в рамках цього тарифу доступний Антиспам і контроль доступу до ресурсів мережі Інтернет, що дозволяє гарантовано отримувати на комп'ютер тільки «чистий» контент. При передплаті Dr.Web Преміум для дому — Dr.Web for Android OS в подарунок.

      Dr.Web Преміум для бізнесу. Тарифний пакет забезпечує захист робочих станцій або серверів Windows (на вибір клієнта). Пакет особливо хороший для малих компаній, які не можуть собі дозволити одноразову оплату річної серверної ліцензії.

      Dr.Web Мобільний. Тарифний пакет створений для тих, хто завжди залишається на зв'язку і не уявляє жодного дня без мобільного пристрою під управлінням Android. Dr.Web Мобільний захистить будь-який мобільний пристрій, будь то телефон або планшет.

      Віруси та SMS-троянці тепер не зможуть проникнути в систему, а спам і небажані дзвінки та повідомлення більше не потурбують. Компонент Антизлодій не дозволить викрадачам дізнатися таємниці.

  • Чи може одна компанія оформити передплату на різні тарифні пакети?

      Так, передплату можна оформити на кілька тарифних пакетів одночасно. Для груп передплат на різні тарифні пакети можна встановити різні права управління агентами з Центру управління Dr.Web (політики безпеки).

  • Чи можна протягом терміну дії передплати безкоштовно перейти на інший тариф?

      Перехід з одного тарифного пакета на інший проводиться безкоштовно.

  • Коли починається термін дії послуги?

      З моменту передплати послуги. В цей момент на сервері постачальника послуги створюється унікальний пакет інсталяції та починається відлік часу передплати.

  • Коли починає діяти захист Dr.Web?

      Після передплати послуги та встановлення ПЗ послуги на ПК абонента. На другому кроці передплати Вам буде запропоновано завантажити інсталяційний пакет, який самостійно проведе встановлення ПЗ послуги на Ваш ПК. Згодом посилання на інсталяційний пакет буде доступне на вкладці «Управління» Центру управління передплатами протягом усього терміну дії послуги.

  • Як подовжувати передплату?

      У Вас немає необхідності турбуватися про подовження — з моменту передплати послуги починає діяти сервіс автоматичного щомісячного подовження.

  • Чи можна призупиняти передплату?

      Так. Щоб призупинити передплату, на вкладці «Управління» Центру управління передплатами виберіть «Призупинити передплату».

  • Як відмовитися від послуги?

      На вкладці «Управління» Центру управління передплатами виберіть «Відмовитися від передплати».

  • Як розрахувати вартість передплати?

      На вкладці «Підтримка» Центру управління передплатами виберіть «Калькулятор». Для розрахунку виберіть тарифний пакет і загальну кількість ПК та серверів, яким необхідний захист. Розрахунок буде проведений автоматично. В підсумку ви отримаєте точну вартість передплати, а також суму, рекомендовану до сплати.

  • Як підтвердити перевіряючим органам, що використовується ліцензійне ПЗ?

      На вкладці «Управління» Центру управління передплатами встановіть чекбокс навпроти імені комп'ютера та натисніть на посилання «Докладні дані». Відкриється вкладка «Інформація». В блоку праворуч натисніть на «Згенерувати ліцензійний сертифікат». Завантажте та збережіть на своєму ПК електронну версію сертифікату. У сертифікаті будуть вказані власник ліцензії, кількість захищених ПК, дата завершення ліцензії.

  • Чи є трафік для завантаження оновлень програми та вірусних баз платним?

      Так, якщо поставка послуги проводиться не постачальником послуг доступу.

  • Чи будуть комп'ютери захищені від вірусів і при відключеному Інтернеті?

      Так. Під час відключення від мережі Інтернет комп'ютери не зможуть приймати оновлення, але всі компоненти захисту жорстких дисків, змінних носіїв, пошти продовжуватимуть функціонувати.

      ВАЖЛИВО! Шкідливі програми можуть потрапити на ваш комп'ютер не тільки через мережу Інтернет. Через це необхідно регулярно проводити оновлення встановленого програмного забезпечення.

  • Необхідно перевстановити Dr.Web. Де завантажити інсталяційній файл?

      Завантажте інсталяційний пакет за посиланням «Завантажити» на вкладці «Управління» Центру управління передплатами навпроти імені комп'ютера.

  • Як зв'язатися зі Службою підтримки компанії «Доктор Веб»?

      Відправити запит до Служби підтримки Ви можете, клацнувши правою кнопкою миші по зеленій іконці з павуком в правому нижньому куті екрана та вибравши пункт «Підтримка».

      ВАЖЛИВО! Ця можливість доступна після встановлення Антивірусу Dr.Web і за наявності доступу до мережі Інтернет.

  • Де знаходиться протокол звіту, та як відправити його на аналіз?

      Правою кнопкою миші клацніть по зеленій іконці з павуком в правому нижньому кутку екрана та виберіть пункт «Підготувати протокол». Після натиснення цієї кнопки файл звіту буде сформований автоматично та Вам буде запропоновано вибрати місце для його збереження. До архіву, окрім файлів звітів, також буде додана інформація про Ваш ПК, що необхідно для точної діагностики системи. Вкладіть цей архів у поштове повідомлення та надішліть його до Служби технічної підтримки.

  • Співробітники компанії часто виїздять у відрядження. Чи отримуватиме антивірус оновлення на їхніх ноутбуках?

      Так, для цього перед від'їздом у відрядження Антивірус Dr.Web має бути переведений в «Мобільний режим» — в контекстному меню значка Dr.Web необхідно вибрати «Мобільний режим» та встановити прапорець «Активувати». Колір значка Dr.Web зміниться із зеленого на жовтий, а ноутбук отримуватиме тільки оновлення вірусних баз. Після повернення з відрядження необхідно відключити «Мобільний режим» на ноутбуку — в контекстному меню значка Dr.Web вибрати «Мобільний режим» та зняти прапорець «Активувати». Колір значка Dr.Web зміниться з жовтого на зелений, і зв'язок із сервером постачальника послуги відновиться.